Sunday, March 13, 2011

rasa nuansa hati.




Pada awan biru kumelakarkan kata-kata ~~kata Hafiz Hamidun.

Seandainya langit malam itu bisa berbicara, sudah pasti aku akan bercerita masalah ku kepadanya.
Seandainya pokok ini bisa bijak berkata, sudah pasti aku akan berjenaka padanya.
Seandainya ......

Kata sahabatku, serahkan saja pada Dia.
Jangan bergantung kepada makhluk di Bumi ini.
kerana katanya, makhluk di bumi ini juga ciptaan Dia.

Suara hatiku yang satu ini asyik mendesakku.
Suara hatiku yang satu lagi asyik menyuruhku.
Baik! Hanya pada Dia.

Kata Heroku 1 (bapa), ingatlah dibawah siapa yang kau pijak!
Kata Heroku 2 (Akbar), andai kakimu pincang sebelah,aku ganti dengan kakiku.
Kata heroinku 1(mama), jaga hatimu, jangan beri kepada sembarangan orang.
Kata heroinku 2 (heriah), bila semua membelakangimu, bahuku sentiasa ada.
Kata heroin-heroinku(kembar), aku ingin sepertimu!.

Kataku kepada hero dan heroinku!
aku rindu!



No comments:

Post a Comment