Wednesday, March 23, 2011

ragam selepas exam

23 Mac 2011 adalah hari terakhir menduduki peperiksaan di Unisel. Kertas peperiksaan yang aku duduki pukul 9.00 pagi tadi yang dinamakan Expert System and Knowledge Engineering. Wahh,dengar tajuk memang expertla sampaikan aku juga termuntah sebab nak expert.Kita selalu mendengar orang ramai berkata "ko expert aku macam ni....""Expectation saya terhadap kamu..""saya tak expert dia macam ni.."aku pun tak faham dahulunya apa maksud expert sehinggalah aku mempelajari subjek membuatkan aku semakin expert.ecece.

Sebenarnya nak tulis dah habis exam saja diblog ni,tak ada niat lain pun.keh keh keh..:)

Selepas habis exam semalam, aku terfikir nak menulis apa diblog ni,otak aku dahla penuh denga hafalan subjek expert system,takkan nak tulis pasal expert system,aishh,pening.Jadi,akhirnya selepas tanya dinding bilik aku di unisel ni(sebab roomate dah balik awal,wawawa),tanya bantal,tanya,tanya dan tanya akhirnya....aku nak letak gambar je..keh keh keh..:)

Gambar dibawah adalah antara aktiviti yang aku nak buat lepas ni...


ketawa


ketawa lagi


ketawa lagi



ketawa comel



Melompat setingginya (kalau bolehnak capai awan)


Makan sebanyaknya (masa exam aku tak cukup makan,,wawawa)


Ketawa..kah kah kah


Ketawa lagi..kah kah kah


ketawa lagi, kah kah kah


Itu saja buat masa ini untuk melepaskan segala perasaan ketidakpuasanhatian sebelum,semasa dan selepas.
legaa....dan ada lagi....

jeng..jeng...jeng..(bunyi gitar)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
..

...
....
....
.....

..........

Aku takkan pernah lupa bersujud dan bersyukur di atas segala apa yang berlaku kerana aku yakin DIA tak akan pernah membiarkan aku bersendirian..


hehehe :)



1 comment: