Sunday, January 8, 2012

nostalgie



























Bismillahirrohmanirrohim

Sudah sebulan dan lebih kita tidak bersua.kan? :)
Jam ini pantas bergerak, ya, Bumi ini berputar tidak berhenti.
Memang, pertemuan itu ada dan perpisahan juga ada.
Jika kamu berani menghadapi pertemuan sudah pasti perpisahan juga perlu berani.

Kisah suka dan duka biar kita simpan saja
bukan untuk kita lupakan tetapi untuk kita ingati di masa senggang
supaya kita punya sesuatu untuk diceritakan pada anak cucu kita

Kisah aku menjadi "guru" kepada adik adik
Kisah adik adik menjadi "anak murid" kepada kakak dan abang
Tulus, aku belajar banyak perkara dari kalian
menghadapi kenakalan dan keaktifan kalian membuatkan aku sedar bahawa pejuang tegar harus punya prinsip kesabaran dan keberanian yang tinggi
Aku?belum punya barangkali tetapi aku cuba dan AKAN mewujudkan di dalam diri .

Rindu warga GEMPAQ 2.0.:)

wallahualam.

No comments:

Post a Comment